Wellness
Beauty salon i Sao Paolo
05-2004
Vi kom sent i seng, men det er svært at sove længe i en sovesal, så vi var oppe allerede klokken 8. Vi gik ned for at spise morgenmad, men kunne godt ...
Hot springs i Costa Rica
12-2008
Vi havde store overvejelser om, hvordan vi skal fortsætte vores videre tur rundt i landet. Interbus er privatejet og arrangerer transport imellem byer...
Spa i Nordkorea
04-2011
Vi kørte ned på togstationen med dem, hvor turen stoppede efter 5 dage. De skal bruge de næste 24 timer i tog igennem landet med retning mod Beijing. ...
Spa-behandlinger i Laos
10-2007
Så er dagen kommet, hvor vi skal flyve til Vientiane, hovedstaden i Laos. Vi har købt en flybillet, lige da vi ankom til Siem Reap. Det kostede 115 do...
Varme kilder i Guatemala
01-2007
Xela har nogle gode varme kilder oppe i bjergene med udsigt til vulkaner i det fjerne. Sammen med en lille gruppe fra vores hostel tog vi af sted med ...
Varme kilder i Peru
10-2010
Agua Calientes er udgangspunktet for besøgende til Machu Picchu. Alle skal igennem denne by - både folk på dagstur fra Cusco og de folk, som har vandr...
Yoga og massage i Indien
02-2005
Vi ville ikke forsat bo på vores dyre hotel, så vi pakkede vores ting, gik over den udtørrede sø til den anden side af byen, hvor der skulle være fler...